Helgen!

Har vart en toppen helg. I fredags em åkte vi upp till Gävle, till mamma och pappa. Min lillasyster och hennes pojkvän var där, jätte kul att träffa dem!
Sen på lördagen åkte vi till DalaFloda på Idas namngivning! Var jätte mysigt och god mat, fika och så kul att träffa Madde, Ida, Johan och hennes familj! Super trevligt! Tack så mycket för en härlig dag!
Sen på söndagen hade jag och Christian lite egen tid med Lukas bara! Vi var på bio på Toy Story 3D, super kul! Lukas första bio film! Han tyckte jätte mycket om det, dock så tyckte han det var lite jobbigt på slutet att ha på sig glasögonen! Men det gick jätte bra, han var så duktig så!
Här kommer bilder från i helgen!


Min älskade vän med sin Ida


Ida med sin pappa


Namngivningen, spelade åt Ida!


Jag och Ida


Jag med min bästa vän och hennes prinsessa!


Innan bion köpte Lukas en långkorv på stan =)


Sötisen


Hehe! Jag med mina bästa! Älskar er!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för att ni kom! Det var så roligt att träffa er alla.

Kram.

2010-09-20 @ 09:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0