Fint tyg

Idag har jag vart ledig så jag och pojkarna har gjort stan idag!
Åkte buss till stan det är alltid lika populärt!
Innan vi gick och shoppade så var vi på folktandvården med Lukas, fösta besöket! Lukas var så duktig!
Sedan blev det lite shopping. Var inte riktigt tänk att bli det =) men jag i affärer det brukar alltid bli något jag kommer hem med.

Köpte detta fina tyg på Åhlens. Ska bli en gardinkappa, ett draperi under hans säng och sedan om det blir lite tyg över ska det bli några kuddar oxå.



Tyckte ormarna var så söta!

Ni får se det färdiga resultatet sedan.
Så mitt nya projekt här hemma är Lukas rum.

Måste även ha nya förvaringlådor till hans rum oxå, han har en expedit hylla från Ikea. Så tänkte köpa förvaringslådor till den. Blir mycket snyggare att ha alla leksaker i lådor än över allt i rummet som det är nu =)

Dessa lådor funderar jag på:
Tror de kommer bli kanon bra till hans rum


Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Läckert tyg :)

Längtar till helgen då vi får träffa er alla!

Kramar

2010-09-13 @ 20:39:17
Postat av: Madde

Roligt tyg! Precis som barn ska ha :)

Längtar tills jag får inreda Idas egna rum... (hoppas på att det är snart:))



Ses i helgen!

Kram.

2010-09-14 @ 09:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0