Vattnet klart!

Min kära sambo och hans pappa har vart så duktiga här hemma. De har jobbat och slitit. Borrat och borrat och borrat. Och ju mer det borras ju mer skit bildas det här hemma. Nu är vattnet där de ska vara. Jätte skönt! Men dock så är det skitigt precis överallt.
Så imorgonbitti sticker jag och pojkarna till Gävle, så får C och hans pappa jobba i fred här hemma med köket. Så behöver inte pojkarna leva i detta skitiga hem!

Här är lite bilder på vilket hårt arbete de gjort!



Nu har vi ett betonggolv igen. SKönt! Vattnet är där det ska vara! Kanon!

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Hurra vad bra jobbat!! Bara resten kvar :) Längtar tills i morgon::))

2010-03-17 @ 16:37:02
Postat av: Pappa Lasse

Stackars Conny:)

Jag lider med grannarna, att de alltid ska hålla på:)



Bra jobbat, det blir nog kök av det där till slut :)

Längtar efter busungarna kommer.

2010-03-17 @ 18:14:25
Postat av: Anette

Ja nu är vattnet klart iaf =) en bit på väg. Sen när jag och pojkarna kommer hem igen hoppas jag att det hänt ännu mera. Lukas ville åka ikväll till er. När C hämta dem idag efter jobbet och åkte hem så sa Lukas, momo momo. Sen blev han ledsen när C sa att de inte skulle åka idag! Vi längtar tills imorn. Vi åker på engång när vi är klara! kram kram

2010-03-17 @ 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0