Renoveringen!

Nu har den lilla väggen mot hallen kommit upp och har börjat sänka ner taket ovanför ön. Har kommit upp 3 skåp. Men nu står det lite stil, måste ha hit en elektriker innan vi kan fort. Men förhoppningsvis kommer det en på måndag. Hoppas jag!
Nu längtar jag tills köket är klart alltså, inge kul att leva på micro mat längre! Längtar tills man kan diska och spisen såklart!



Imorgon kommer golvleveransen. Inte för att vi ska lägga golvet än men. Längtar tills allt detta är klart så det blir slut på kaoset här hemma!

Kommentarer
Postat av: Camilla Stjärne

Jag vet hur det känns ;-)

Ska ni inte lägga golvet än..?? Ni lägger emot skåpen sen istället alltså?

Jag tror det kommer bli jättefint!! Taksänkningen är kanon att ni la på sen iaf, spotar is da shit! :D

2010-03-25 @ 11:10:09
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: Anette

Vi ska även ha spotar framför högskåpen oxå...men vi ska bygga själva nersänkningen av taket när vi satt upp alla skåpen på den väggen. Kommer bli sååå fint!

Ja golvet ska vi lägga sist, vi lägger golvet så det går lite under sockeln sedan!

Golvleveransen kommer imorgon, ska bli spännande!

Längtar tills allt är klart!

2010-03-25 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0