Helgen!

Jag har jobbat hela helgen. Min sambo också, fast här hemma. Nu har vi ingen spis längre, det kom en snubbe och köpte den av oss idag. Imorgon kommer vi inte ha nå vatten heller. C och hans pappa ska hålla på imorgon med köket och bila om vattnet. Ska bli intressant och se om de kan hitta vattenledningarna =)
Just nu håller min kära sambo på och monterar skåp medans jag slöar i soffan. Helt rättvist lr hur.

Så här ser det ut just nu hemma hos oss:

hehe, min lilla knäppa sambo. Som alltid fular sig när man vill ha ett litet kort på han

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Hej hej vad kul att det går framåt :) C är SSÅÅ duktig. upp å hoppa du med nettan din lilla latis :P kramiz

2010-03-15 @ 07:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0