Liten resa...

Hej!
Igår var jg och grabbarn i Falun och hälsade på lilla Ida, gud va söt hon var! Äntligen kunde jg få hålla och pussa lill prinsessan!
Jag hade tyvärr ingen kamera med mig, för våran är på vift någonstans. Har inte hittat den än =( orolig!
Vi hade en jätte trevlig dag hos Madde och Ida i Falun. Måste vi göra om snart!
Sen på kvällen åkte vi till Gävle till min mamma och pappa och sov där.

Idag har vi träffat Lisa och barnen. Jätte trevligt. Barnen lekte för fullt och vi fick prata lite. Önska bara att vi kunde göra så oftare, dumma avstånd =)

Sen åkte vi hem vid lunch, åkte kl.12.30 hemma först 16.45. Jäkla Sthlm säger jag bara. 30 km/h börja det med innan vi äns kommit in i Sthlm sen gick det så snigel sakta ända fram till Södertälje. Usch! Sen strax innan Nyköping kom det värsta hagelskuren. Då såg mn inget, så då gick det i 50 km/h. Uscha vilken resa och med två pojkarn  som inte tyckte det var kul i bilen längre =)

Men sen när vi kom fram åkte vi till C jobb och hämta upp han och sedan vidare till Kina resturangen och åt. mums! Det va gott!!

SKa strax krypa ner i sängen känner jag, trött efter allt körande,,,,Men det var det värt för att få träffa lilla Ida och alla andra!

Imorgon och på söndag är det jobb som gäller! Trevligt!
Sen imorgon kväll kommer Åsa med familj och grillar här hemma, ska bli sååå trevligt!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för igår, det var jättekul att ni kunde komma och hälsa på! Och Ida tackar så mycket för de fina presenterna.



Massa kramar från oss.

2010-06-18 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0