Kameran......

Vart är den.....åh irriterande! Vill ha kameran nu, men den verkar inte vilja bli hittad! Fattar inte vart den är....Sååååå irriterande.

Har massor med nytt som jag skulle vilja visa er. Har fina lampor över matbordet nu och fått upp lite grjeor på väggarna och lite färgklickar i köket och vardagsrummet. Är såå nöjd. Är så fint här hemma.
Väntar ocg väntar på en till rolig sak, har beställt två stora canvas tavlor svart/vita på Lukas och Theo. De korten har min kära vän fixat till. Kommer bli sååå bra. Så fort jag kommer hem från jobbet tittar jag om jag har nåt paket att hämta. Men inget var det i bredvlådan idag, Hoppas hoppas det kommer imorgon.
För på tors åker jag och pojkarna till Falun. Ska äntligen få träffa lilla Ida. Längtar så! Ska bli så mysigt. Sen på tors kväll åker vi till Gävle till mamma och pappa och sover där. Sen åker vi hem efter lunch på fre hem igen!

Jag hoppas jag snart hittar kamera......Hur kan den bara va borta?? åhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0