Kameran tillbaka =)

C hittade våran kamera igår kväll =) gissa vad vi blev glada!
Så nu tänkte jag lägga upp lite nya bilder på vårt hem!


Nya lampor över köksbordet och bygga borden uppe igen på väggen!







Sovrummet har fått en liten ny makeover =)



Mina canvas tavlor har oxå kommit idag, hr inte hunnit hämtat ut dem på Ica än. Men ikväll kommer de va här hemma =) längtar! Är så nyfiken på hur de blev. Kommer kanske lägga upp ett nytt inlägg ikväll på mina fin tavlor som min kära vän har fixat till!

Kommentarer
Postat av: Madde

Snyggt!!



Fick du bilderna jag skickade?

2010-06-21 @ 15:19:42
Postat av: Åsa

Snyggt!!



Var har du gjort av de vita mattorna i sovrummet?

Kram

2010-06-21 @ 19:28:01
URL: http://livetpaidun.blogspot.com
Postat av: Anette

Madde: tack tack! ja det har jag, men jag får inte upp dem just nu. Har inte det programmet. Men C ska försöka lösa det.

Tack för korten!



Åsa:Tack! De blev förstörda. Det var ju 2 stora mattor som jag klippte sönder och dela upp runt sängen. Men de blev så skitiga och jag testa göra rent dem men de blev då förstörda och alla trådar lossna! Så det var dags för nya. Men ville inte ha vitt eftersom det blev så skitiga.

2010-06-21 @ 21:22:37
URL: http://anetteshus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0