Begravningen igår den 3/6 kl.14

Igår var jag på min kära väns begraving, Malin! Det var så fint!
Fick säga ett sista farväl till min älskade vän!
Många tårar blev det igår tillsammans med alla andra som Malin älskade!

Igår kändes det mer "verkligt" att det verkligen är sant, att det verkligen har hänt, att det verkligen inte är någon dröm att Malin verkligen är borta, att hon verkligen inte kommer tillbaka!
Jag saknar henne och kommer alltid att sakna henne! Hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Hennes plats i hjärtat består av glädje, alla goda minnen vi hade tillsammans. Allt från babysim, pysselkvällar ihop, bara sitta på golvet och leka med barnen, stå i köket och prata, äta go mat ihop, skratta så man håller på att dö till våra kära karlar när de spelar Wii m.m. Hon fyller mitt hjärta med glädje, jag minns henne med glädje!

Älskar dig Malin!


Här är ett kort som är taget ett tag tillbaka =) Arvid är så söt på denna bild!
Kraaaam till dig Malin! Glad att jag fick lära känna dig!

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

En tung dag för många igår. Unga människor mitt i livet ska inte dö, förstår att det gör ont. Skönt att du ändå kan känna glädje i din sorg, att du och familjen fick en tid tillsammans med Malin. Sänder även tankar till Malins familj. Kram mitt hjärta.

2010-06-04 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0