Fyndat =)

Var in på H&M:s sida och titta lite. Blev att jag klicka hem 4 st kuddar som de hade utförsäljing på. 2 st rosa och 2 st svarta. De rosa kuddarna ska jag ha i soffan och de 2 svarta ska jag ha uppe i sovrummet hade jag tänkt. Tyckte kuddarna såg så mysiga ut så kunde inte låta bli att köpa dem.


kostar nu 49,50 kr bara =) som hittat



Sedan denna läckra rosa kudde =) kostar nu oxå bara 49,50 kr.


Är ensam hemma nu, barnen och älsklingen stack iväg imorse till Salem och träffa släkt.
Jag ska ut och äta med jobbet ikväll, ska bli trevligt! Älskar mina underbara kollegor. Så kan inte bli annat än roligt!
har inte klätt på mig än, sitter i morgonrock fort =) har städat, plockat och tvättat nu. Tänkte faktiskt ta o krypa ner i sängen o vila lite till =) får passa på när man är ensam hemma, utan barn.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Kuddkrig

Snart har vi så många kuddar att vi inte längre behöver någon soffa!!

2010-12-04 @ 15:27:48
Postat av: Anette

Man kan aldrig få för många kuddar =)

2010-12-04 @ 15:56:17
URL: http://anetteshus.blogg.se/
Postat av: jenny

Snygga fynd du gjort.

Kram

2010-12-12 @ 20:06:18
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0