Tidig julklapp!

I lördags när jag kom hem från jobbet så var svärmor, Jens och Marit här på besök.
De satt ute på framsida och hade det bra, medans en annan hade jobbat och slitit =)
Svärmor sa att hon skulle gå och hämta en sak. Till min förvåning kommer hon med ett stor stor paket inslaget med julpapper. En tidig julklapp sa hon =) Tomten är tidigt ute i år. Hon är för go min svärmor!
Fick denna fina pall, som jag och C såg för 2 år sedan men dumma som vi var så köpte vi ingen då. Utan har under 2 års tid tänkt på denna pall och tänkte nu i sommar ska vi köpa en. Men vi hittade ingen när vi var där på Gotland.
Men min kära svärmor lyckas och får tag på hon som gör dessa! Så speciall beställde en till oss!
Visst är den fin?
Är vitt fårskinn! Älskar den! Nu fattas bara två vitta fårskinn att ha liggandes på soffan oxå. Men det får bli nästa sommar då vi ska till Fårö igen!



Lukas älskar att sitta på den och spela tv-spel!


Tack så mycket, Marie-Louise och Jens för den fina julklappen =)

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

den var super söt ju :) precis min tanke att du skulle haft fårskinn i soffan :) väldigt snällt av dom :)

2010-08-16 @ 17:20:04
Postat av: ´svärmor`

Ni HAR ju fårskinn i soffan:)...men jag förstår att det är VITA som gäller ;-D

Om ni vill, kan jag hålla utkik i höst när Werkanders lamm slaktas och om det blir några VITA skinn som ni sen kan köpa. Stor KRAM från Gotland!

2010-08-16 @ 18:20:12
Postat av: Anonym

Ja precis, men nu ligger de gråa skinnen uppe i sovrummet. Blev jätte fint där!

Ja precis, vita som gäller =)

Skulle va jätte snällt om du kunde hålla utkik på det, vill som sagt ha två st. Massa kramar

2010-08-16 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0