Nytt hemma!

I måndags började jag och Christian jobba igen! Tillbaka till vardagen igen. Känns bra. Härligt att vara hemma igen. Jag började mitt nya liv i måndags =) nu ska det bantas =) Dricker soppor varje dag! Nu ska jag gå ner till den vikten jag hade innan graviditeterna! 10 kg mindre är mitt mål. Få se hur det går med det.
Än så länge har det funkat bra...Kämpa, kämpa!

Här hemma har det kommit till några grejor. Här är några bilder.

Sitt bilar till pojkarna. Kan de sitta på dem och kolla på tv.








Gotlandshusen, bagin Box husen =) jätte fina!

Nu till helgen ska mina pojkar bort, C ska till en kompis sommarstuga och drick öl. Åker fredag kväll och kommer hem söndags kväll. Pojkarna ska vara hos farfar lördag till söndag!
Ska bli skönt att ha en liten egen tid, ensam hemma! Jag ska passa på att njuta och vila. Träna på gymet lite hade jag tänkt och pyssla lite här hemma. Ni får se mina pysselgrejor efter helgen!

Kommentarer
Postat av: carola

Hej . kul o kola din blogg för såå jätte mysigt o trevligt ni verkar ha det hemma .

2010-08-05 @ 22:16:03
Postat av: Jessica Wallentin

Hej!!

Ni har det superfint...köket älskar jag verkligen!!Vart fick du tag i dom där sittbilarna? Jag skulle också behöva tappa ett par kilon sägt till om du har lust med lite promenader sen när vi flyttat. Vi har köpt bostadsrätt på gjutarvägen så är ju ganska nära!

kram jessica W

2010-08-05 @ 22:18:22
Postat av: Åsa

Åh det är så fint. Coola sittkuddar. Hitta du dem på gotland?

Du får ju inte tjuvträna utan mig nu hörru!!!



Kram

2010-08-05 @ 22:21:15
URL: http://www.livetpaidun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0