Helgen!

Denna helg har jag vart barnfri och sambofri, var skönt! Man behöver det ibland.
Så denna helg har jag pysslat, tränat, gått på stan och vilat! Helt underbart har jag haft det!
Men nu längtar jag tills mina gullungar och älskade sambo ska komma hem!

Här är lite på pyssel grejor jag gjort i helgen!

Målat fotoramar


Sprayat bokstäver och 3 st klockor


Tryckt bokstäver på kuddfodral, som jag inte han klart med riktigt. Får fort en annan dag!

Så här blev resultatet:


Nya steghyllan!






Ljusbokstäverna!


Kort taget från hallen!

Bilder på kuddarna kommer senare, när jag gjort klart det! Men hoppas på att de blir bra!
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Du är så duktig gumman :) hela undervåningen blev kanon fin :)

2010-08-08 @ 19:27:12
Postat av: Madde

Häftiga ljusbokstäver! :)

Väldigt fint du har gjort... Skönt med en egen helg och få göra vad man vill och ifred.



Kramar.

2010-08-09 @ 10:55:30
Postat av: Mamma Eva

Hej hjärtat! Vad fint du gjort Kan du inte komma hem och göra lika fint här? :) Kramar :)

2010-08-09 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0