Påsken

Hej hej!

Var länge sedan jag skrev nu, har problem med internet här hemma. Löste sig nu tack vare våra snälla grannar! Tack!
Våran påsk består av köksrenovering. C och hans pappa jobbar och sliter här hemma.
Nu sitter alla skåp där de ska och ena bänkskivan på plats. Just nu håller C på att riva bort gamla golvet för imorn blir det golvläggning och lägga på de sista bänkskivorna.
Blir sååå fint!
Dock har vi fått ett problem, våran ugn är sne. Inge kul! Så vi skulle knäppa kort på den och maila till nån adress så hoppas jag vi får den utbytt sedan.
Inge kul när man gör om hela köket och köpt helt nya vitvaror och allt så är de inte OK. Inge kul! Men men, det löser väl sig får vi hoppas.

Jag orkar tyvärr inte lägga in några bilder idag, är så trött. Så blir sängen alldeles strax. Jag är trött fast det inte är jag som jobbat och slitit idag, C håller fort på, han har hållt på hela dagen! Så inte jag som borde va trött.

Vad härligt det är med det fina vädret nu, så härligt med vår. Jag och pojkarna har vart ute mycket idag och lekt. Så härligt!
Pojkarna fick även påskägg av farfar idag, det var populärt kan jag lova!

Nä nu ska jag krypa mig till sängs, får dela med mig med bilder i nästa inlägg! Då kan jag även lägga in kort på nya golvet, hur det blev! Ska bli så spännande imorn och se!

Glad Påsk på er alla!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej Spett! Här följer vi renoveringen med spänning=) Det kommer säkert bli kanon! Glad Påsk i efterskott!

Kramar från oss alla=)

2010-04-05 @ 14:40:17
Postat av: Mamma Eva

Hej hjärtat. Vad duktiga ni är alla, Christian o Tomas med bygget, du o barnen med att hålla er ur vägen. Ni kämpar på bra utan att kunna laga ordentlig mat. Bra jobbat alla. Extra kramar till mina älskade gotroll :)

2010-04-05 @ 20:50:59
Postat av: Anonym

väldigt dålig uppdatering nu! Skärpning! ;D

2010-04-11 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0