Länge sedan!

Nu var de länge sedan jag skrev nåt inlägg. Så nu är det dags känner jag!
Har vart så mycket på sista tiden, har jobbat mycket och vart mycket här hemma plus att jag vart lite dålig. Vakna upp i söndags morgon utan någon röst, det var bara att sjukanmäla sig. Inte lät att sälja nåt utan någon röst. Så det blev ist att vi åkte till C pappa och byte däck på bilen och grillade lite. va såååå gott!!!

Här hemma har det hänt massor. Nu ligger golvet på hela nedervåningen, nersänkning av tak klart, spothålen är klara, fläkt installerad så är bara att sätta ihop det sista. Elektriker har vart här idag, så nu är båda kyl och frysarna inkopplade och klara, ugn och micro inkopplat. men all el är tyvärr inte klar så jag hoppas allt blir klart snart. Köksblandaren kommer imorgon så jag hoppas vi har vatten snart oxå!
Längtar såååå tills vi kan använda köket, inte leva på fett köpmat och micromat längre!

Här är några gamla bilder på köket, har hänt lite till men dessa låg i datorn så ni får se lite nyare en annan gång!






Kommentarer
Postat av: Pappa Lasse

Kul att se bänkskivan på plats. Det kommer att bli såå bra när det blir klart. Ni har gjort det mycket bra, misströsta inte det blir snart klart ska du se.

2010-04-13 @ 22:20:13
Postat av: Madde

Äntligen lite fler bilder! :) Kul att se ju!

2010-04-15 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0