Helgen...

Jag har jobbat hela helgen så jag har inte kunnat bidragit med så mycket hjälp här hemma. Men C har jobbat på. Nu är det inte mycket kvar med köket. Är ett skåp som behövs fixas till, där ugnen och micron sitter. Det visade ju sig att hela skåpet är knasigt, så C måste sätta en hyllplan själv så det blir rakt inte använda sig utav de färdiga hålen som finns. För hålen stämmer inte =( Säger då det, IKEA! =)
Så det är kvar sen är det bara handtagen som ska upp och att kakla. Men väntar på att C pappa ska bli frisk, han är nyopererad. Så han får inte lyfta och anstränga sig nu på ett tag! Men är ju inte så mycket som ska kaklas så vi överlever ett tag till =)

Sen har vi börjat att riva bort gamal tapet på väggarna och slipa och spakla. Förbereda inför tapetsering. Ska börja med att tapetsera våran lilla hall och väggen där vi ska ha tvn och matbordet. Sen kommer min kära far hit när C fyller år och ska hjälpa oss att tapetsera resten. *Tack pappa*

Just nu är det mycket alltså, jag jobbar väldigt mycket och C lika så. Så blir kvällar att renovera på och helger för C. Sen har vi 2 barn som vi ska ta hand om oxå. Plus att mitt upp i allt så bestämde vi att Lukas ska sluta med napp...hehe lite mycket just nu =)
Men det blir sååå fint, så är värt allt jobb.

Blir ingen bild i detta inlägg får bjuda på en bild i nästa inlägg.
Ha det så bra allesammans. Njut av vårvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0